Hoppa till innehåll
Vi stänger våra tjänster för tekniskt underhåll från kl. 06.15-12 den 19-20 oktober. De tjänster som påverkas av stängningen är Mina sidor, Mina sidor app, Mina tjänster samt e-postformuläret.

Jag har kommit efter med min återbetalning. Vad ska jag göra?

Det bästa är att du ringer oss. I vissa fall kan du ansöka om att få betala mindre. Det finns också möjlighet att ansöka om en särskild betalningsplan.

Tänk på att om du betalar mindre ett år så påverkar det din återbetalning i framtiden. Till exempel kan du behöva betala mer på lånet under de kommande åren.

Svårt att betala studielånet

Svårt att betala hemutrustningslånet

Ikon för uppdaterad Uppdaterad: 2018-04-24
Hjälpte den här sidan dig?

Lämna synpunkter

Lämna gärna dina synpunkter på webbplatsen. Observera att vi inte kan svara på din kommentar.

Du kan inte ställa frågor om ditt personliga ärende här, då ska du i stället gå till sidan Kontakta oss.

Om du anger personuppgifter kommer vi att behandla dem enligt dataskyddsförordningen. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter.

eller