Hoppa till innehåll
Vi stänger våra tjänster för tekniskt underhåll från kl. 06.15-12 den 19-20 oktober. De tjänster som påverkas av stängningen är Mina sidor, Mina sidor app, Mina tjänster samt e-postformuläret.

Hur använder jag hemutrustningslånets e-tjänster?

På Mina sidor för hemutrustningslånet hittar du e-tjänsterna. Du loggar in med ditt kundnummer och din personliga kod. När du är inloggad kan du bland annat få information om din skuld, se dina inbetalningar och beställa blanketter.

Kundnumret och din personliga kod får du med posten cirka tre månader efter att CSN har betalat ut ditt lån. Både numret och koden står även på ditt årsbesked som vi skickar i januari varje år.

Hittar du inte din kod? Då kan du beställa en ny i Mina sidor med hjälp av ditt kundnummer. Om du inte vet ditt kundnummer kan du ringa oss och få det via telefon.

Kontakta oss om hemutrustningslån

Ikon för uppdaterad Uppdaterad: 2019-06-25
Hjälpte den här sidan dig?

Lämna synpunkter

Lämna gärna dina synpunkter på webbplatsen. Observera att vi inte kan svara på din kommentar.

Du kan inte ställa frågor om ditt personliga ärende här, då ska du i stället gå till sidan Kontakta oss.

Om du anger personuppgifter kommer vi att behandla dem enligt dataskyddsförordningen. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter.

eller